Декларація

Питання та відповіді

Декларацію потрібно заповнювати на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупці за посиланням
Зверніть увагу! Якщо Вами вже було подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

Існує спеціальна служба підтримки декларантів. Якщо у Вас виникли проблеми при:
 

реєстрації;

авторизації;

заповненні документу;

береженні документу;

поданні документу — Ви можете скористатися технічною допомогою НАЗК за наступними реквізитами: +38(044)200-06-94, e-mail: [email protected] або заповнити відповідну електронну форму на сайті.

Ви повинні скопіювати посилання на декларацію та внести в пункт 9 встановленої форми резюме

Так, декларацію Ви подаєте як кандидат на посаду державного службовця.

Ви повинні подавати декларацію за минулий рік.

З алгоритмом заповнення декларації Ви можете ознайомитись на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за наступним посиланням.

Зі списком представництв, які можуть надавати кваліфікований електронний підпис — Ви можете ознайомитись за наступним посиланням.

Ви повинні подати наступні документи:
 
  1. заповнену та підписану реєстраційну картку із згодою на обробку персональних даних;

  2. копію та оригінал ІПН;

  3. копію паспорту (1,2 сторінки) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання;

  4. оригінал паспорту;

  5. порожній CD-R або USB накопичувач для запису електронних ключів.

Скористайтесь кнопкою «Я змінив свій приватний ключ» та виконайте зміну Вашого електронного підпису у Реєстрі.
Електронні ключі мають строк дії. Як правило, він становить 2 роки. Тому, можливо, ваш ключ на момент заповнення декларації буде вже не активний. Перевірити це можна через завантаження посиленого сертифікату особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі — АЦСК), в якому Ви отримали ключ.
Ключові слова для пошуку